Helgen!!!

Denna helgen så jag varit i stugan. Kollade på sagan om härskar ringen eller vad del tre nu heter på lördag kväll, men orkade inte titta färdigt på den. Hatar reklam i filmer! Ska låna syrrans film för hon har den nämligen så kan man titta på den utan att bli störd utav någon reklam:P

På söndag eftermiddag efter att jag hade duschat och gjort iording både mig och mitt rum lite smått så kom Naza. Hon fick se våra 5 fåglar, gick upp på mitt rum och pratade i nån timme. Bestämde oss för att åka iväg och käka på MC´d sen efter det så körde vi hem till henne och fortsatte prata om allt möjligt:)
Efter några timmar så när jag precis skulle gå så nämde Naza om den där fredagkvällen som vi skulle ha någon gång tillsammans med att gå ut och ta oss nått glas och exempelvis bowla på det, men det har vi ännu inte gjort. Får se när det blir av! I alla fall så har vi bestämt oss för att åka till Väla när både jag och hon är lediga och shoppa lite. Så att vi gör nått kul och nått annorlunda. Jag menar vi har inte varit ute och shoppat tillsammans en enda gång heller tror jag. Får se när det blir av om det blir denna månaden eller nästa! Välagrejen ska i alla fall bli av tycker jag! Prata, shoppa, fika, äta lunch och åka tillsammans och göra nått:)

Nej nu måste jag sluta!

Ska börja städa en av mina lådor och stöka ner lite igen nu när det ser så prydligt ut i mitt rum;)

@~>~>~ Älskar dig väldigt mycket ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0