Hatar hallandstrafiken:(

I morse när jag hade åkt från mitt område och sen hoppat av vid eurostop så går jag till den andra busshållsplatsen och väntar på den buss som skulle ha tagit mig till vallås, men efter att ha stått där och väntat i 15min så ger jag upp. 15 min försenade!! Så jag börjar gå, tills jag kommer till cykelviadukten så ser jag buss*äveln åka förbi ovanför mig. Fy f*n var sur och less jag var!
Asså ni får ursäkta mina svordomar men i detta läget så skiter jag i om jag skriver de orden.
Aja, jag gick från eurostop till vallås. Det tog mig nästan 30min att gå dit! Snacka om tur att jag hade gott om tid på mig i alla fall. Skrev ju i morse att jag skulle ha haft 35min till godo. Jag blev 10min försenad, men det dras inte från den tid som jag egentligen skulle ha kommit dit och börjat på.

De sa att jag skulle ta det lugnt och att jag kom när jag kom!

Tur att man kan vara rask i takten och har ett lokalsinne med mig i bagaget:)


Nu ska jag ner och hålla på med birdisarna!


@~>~>~ Älskar dig gö mycket, ses snart;) ~<~<~@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0