Halsen!!!

Asså jag har inte direkt ont i halsen, men just nu så kan jag knappt prata. Harklar mig hela tiden för det är nått slemm som har satt sig vid strupen. Skit drygt:( Hostar gör jag å så jag nästan håller på att spyr:( Åh jag vill få väck det nu:`(

Det blir nog mannagrynsgröt till frukost idag med jodgubbssylt:) Saknar att äta det:P

Ska till stan med mellan loppan sen. Hon ska in på Clas Ohlsons och göra vad då? Haha köpa pennor:P Hon är penngalen och då menar jag det! Sen så vet jag inte vad vi ska hitta på mer. Jo, det visst det:) Hon ska in på coop sen och köpa ett svart hopprep som räknar hur många varv man har hoppat. En sån där fitnessgrej!

Åh fy, kommer strax, måste ta och snyta mig!!!!



Så är tillbaka!:P

Ska köpa en grej på apoteket också, som jag glömde att köpa igår. Vet vad jag ska köpa, men jag vet inte hur man stavar det. Strunt samma!!!

Sen så ska jag antagligen ta och städa en av mina restrerande lådor som jag ännu inte har städat.
Städade en igår, men kunde inte fortsätta. Skulle ner och flyga med fåglarna så:)

Nej nu måste jag ner och käka lite:P

@~>~>~ Älskar dig;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0