Tisdag!!

Ja då var det tisdag! Har precis

Ja, haha han inte skriva mycket i morse:D
En som har jobbat på mammas ställe i några veckor (men inte nu längre), hon ringde mig i morse och frågade om jag kunde jobba på en förskola i närheten av Nyhem. Självklart kan jag det:D Är väldigt tacksam att hon ringer mig och frågar om vikarie, när hon själv är ute och vickar:)
Vickade på samma ställe hon och jag, men på olika avdelningar. En liten mysig förskola och mycket annorluna jämfört med hur de andra förskolorna ser ur inne i stan!

Efter att ha slutat 10 min tidigare och hjälpt en pojke i sista minuten med ytterkläderna så åkte jag bussen hem. Väl hemma så hinner jag se lönelappen och prata om dagen.
Sen var det bara att klä på sig ytterkläderna igen och iväg å veckohandla....
Hemma igen! Packat upp allt, skyndat att göra mat (vrålhungrig) och gått igenom min lön. 42% kan ni tänka er? Hur skjutton kan de dra så mycket? Ska ringa dem i morgon om  det där med skatten, om jag inte har nått jobb på g i morgon förstås!
Löneökning i alla fall:D med 8kr lite drygt så där:P Hihi gött det:D

Men mindre gött är det i alla fall att ha super ont i huvudet och att nästan flamberas upp eller nått. Känns som att jag kokar, rosa om kinderna är jag med. Ska hoppa in i duschen så snart som nån av mina systar är färdiga!
Huvudvärken lär väl gå över snart!

Hittade denna igår:) Letade efter den igår och satte in den då, men orkade inte publicera de, men nu är den här:P Dags för lite allsångsopera:D

Henrik Dorsin
 

Nej vett jag vad?!
I mon (om inget jobb) så ska jag ringa hon som har satt så hög skatt på mig och fråga varför hon har satt olika de två senaste månaderna och ska fråga henne lite fler frågor som rör det området.
Kanske drar ner på stan en sväng och kolla på lite böcker på Åhléns, bokhandeln och bokia, se om de har nått kul!
Kanske stannar på Eurostop och tar mig en fika för mig själv i lugn och ro på expresso house med! Bara älskar deras scones:P
Tänkte på en sak denna månaden att jag inte skulle ta och köpa nått onödigt en enda gång nästa månad. Knäpp tanke, men ska kolla och se om jag verkligen kan det! (Gnider mina händer mot varandra) "Kan ju tjäna på det själv"tänte jag:)
Men vette skjutton om jag ens klarar av den delen:S Egentligen är det ju strunt samma, men ändå:)
Ska inte vara snål för att jag inte tänker köpa nått onödigt då men, aja:P

Naza har kommit hem från London nu, borde hon ha gjort tycker jag. Ska kolla om hon har mailat!.... Nej:/ Hepp:(
Har inte hört nått från henne sen i fredags. Ska ringa hem till henne i morgon eftermiddagn någon gång:)
Se hur hon har haft det!

Nej nu måste jag ge mig för idag!

@~>~>~ Älskar dig ur mycket som helst älskling;P ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0