Onsdagen!

Okej! Skulle ha gjort en rad med saker idag, men jag pallar inte att göra det som är utanför husets väggar idag!
Hade tänkt att dra ner på stan och roa mig själv, men det vill jag inte.
Vill inte vara ensam och strosa runt där jämt:(

Har ringt om skatte grejset och hon hade ingen aning om varför de hade dragit 42% till skatt. Hon skulle prata med en annan som jag också nämde som också hade dragit 42%. Skulle inte hon höra av sig sen så skulle jag ringa och fråga varför om de nu visst varför de hade dragit så. För tydligen så ska skatten (därifrån) vara 30% eller 31%, men absolut inte 42.
Så jag ska väl ringa henne igen.

Ska lyssna på U2 och städa undan den röra som jag har ställt till med.
Sen ska jag väl sätta mig och rita nått sen, nån rutförstorning av nått slag kanske!

Hittade denna på nån sida:) Läckert:P
Enjoy



"Är du söt eller har jag fått en socker bit i ögat?" Hehe raggningsreplik.se, klickade där 5 ggr och fick denna:)

@~>~>~ Älskar dig J;) ~<~<~@ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0