Kul!!

Hur svarar du i hemtelefonen? Aa,Lisa
Hur svarar du i mobiltelefonen? Likadant som ovan!
Ringer det mycket till dig? Mest vick
Ringer du mycket? Sällan
Vem ringde du senast? Mamma
Hur mycket pengar har du? Säger jag inte:) Är nöjd med det jag har;)
Senast kramat och när? Mamma, natta kram!
Antal timmar sömn inatt? 7 timmar
Sov du ensam? Ja:(
Vem sov du hos senast? J min älskling;)
Vem sov hos dig senast och när? Hehe tror att det inte har sovit över någon:/

Vem vet mest om dig? Mamma och en hel del vet J men troligen inte allt

Vem vet du mest om? Naza, J och mamma. Men säkert inte allt om dem...
Vad ser du fram emot? SOMMAR
Vad vill du ha just nu? Ett jobb!

Vem hånar du? Eee det vet jag inte. Ingen antar jag!

Vem längtar du mest efter? J:D och mormor
Vem vill du helst slippa? Min så kallade pappa (tyvärr, men så är det).
Vem stör du dig på? Suriga busschafförer:S
Vem vill du sova bredvid inatt? J, men går inte inatt. På torsdag så;P
Vilken buss åker du oftast? 20 bussen
Vilken årstid är det nu? vinter
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Oo ja:D Dum fråga;)
Är du en bra partner? Ja tycker jag:)
Har någon varit otrogen mot dig? Inte så vitt jag vet!
Har någon varit otrogen mot någon, med dig ? ?
Har du varit otrogen? Nej, skulle aldrig kunna vara eller bli det!
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Hehe ja, han är den som jag har idag;)Å är glad för det:-*

Vad åt du senast? En semla med mycket mandelmassa:P
Är du polare med grannarna? Nej
Har du varit på ett party? Ja, men räknas klassfester?
Har du varit utomlands?  Yes, det har jag:P
Var är dina syskon just nu? På sina rum!
Vilken tid gick du upp imorse? 8:00
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov djupt:)

Vad är det första du gör på morgonen? Öppnar ögonen och kollar på klocka.
Vad ska du göra efter det här? Stänga av datorn, sätta på tvn och sms J:)


Kommentarer
Postat av: Nina

Ojoj förändring i bloggen :D

2008-02-05 @ 15:24:58
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0