Igår och idag!!

Igår så jobbade jag på mammas ställe i 4 timmar. Såg egentligen inte så mycket av henne med tanke på att jag kom ju in från en annan avdelning när jag och de skulle äta. Å efter det så skulle vi klä på de små barnen kläder för att de skulle ut och sova i sina barnvagnar. Sen gick alla tre på avdelningen, en ut med ett barn och mamma och den andre gick och tog rast. Så jag var kvar med två barn som inte sov! Gick bra att vara själv med de två barnen:)

Efter att ha skutat så postade jag ett jobb som jag har sökt till. Kyrkogårdsarbetare:P Så får se om det blir nått där!
Och sen så åkte jag iväg till Naza, hämtade henne där hon bor och sen så åkte vi iväg till badhuset.
Simmade i simhallen först, tävlade vem som hunde simma längst under vatten, gick in till den varmare bassängen med ruchkanor, hade skoj där en stund, gick in och bastade (blev helt röd som en kräfta) och pratade om det ena och det andra. I princip om bara ett ämne då, men det dök upp lite mer än så. Gick ut igen hoppade i den kallaste poolen simmade lite och sen gick vi och åt, sen efter det så tog vi och bubblade:P Det var kul att få göra det igen:) Det får vi göra om:)

Idag så ska vi köra till stugan. Får se hur länge vi blir där, risk för strömavbrott nu när det blåser. Ska visa farfar den röda nya Volvon:D Åkte i den igår efter att jag hade kommit hem och familjen hade ätit färdigt. Mamma och jag tog en sväng i den, för de andra hade redan gjort det!


Nej nu har den siste vaknat och måste ta och sluta skriva för idag!


@~>~>~ Älskar dig min underbara;) ~<~<~@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0