Hemma igen!

Japp nu var man hemma igen, kom hem för drygt två timmar sedan!

Helgen har varit bra!
På fredagen så åt vi en Jspecial av mangokycklingen. Creme freché (strunta i stavningen!), buljong, smbal olek(strunta i stavningen!), vitlök, röd paprika, soja, kyckling och mango chatney (strunta i stavningen!). Hm kanske missat något? Tror det var allt i alla fall! Serverat med jasminris och två vitlöksbagetter vardera:P
Jätte gott var det!:) Satt samtidigt och tittade på en film medan vi åt maten sen blev det nattedags strax efter. Var trötta både han och jag.

På lördagen så vaknade vi sent :S Jag gick iväg och köpte franskbröd och mjölk på bageriet, medan J bryggde kaffe.
Åkte iväg och handlade mat till septembergrytan på eftermiddagen, åkte en sväng i mellbystrand och sen hem igen. Gjorde grytan nån timme senare. Lyckades mycket bättre denna gången:P Hehe å då menar jag det:D Mycket mycket mycket bättre:)

Efter att ha ätit färdigt så fick J massage av mig. Han hade ont i sin "slutrygg" nej då, där vid svanken så jag erbjöd mig att massera honom. Efter att ha blivit färdig så fick jag med det:P Mmmmm riktigt gott:) Alltid lika gott med massage eller hur läsare?

Å vad har jag gjort nu på söndag kväll när jag har kommit hem?
Jo, jag har packat ner kläder till dalarna, mailat Naza och duschat!

Å nu? Ja, nu ska jag krypa ner till sängs och titta på tv, om det nu finns nått att titta på förstås.

@~>~>~ Älskar dig sötnos;) ~<~<~@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0