Varför varför varför?

Ååå varför måste man gå till Arbetsförmedlingen tro?
Jo för att få arbetslöshetsersättning. Å har jag någon sådan?
Nej, tänker ta och hoppa av där tror jag. Känns så meningslöst, å det jobb som jag eventuellt kunde ha haft idag kunde jag lika gärna ha tagit. Fy fan! Det tog ju bara 5 min där. Fick ett papper om vilka dagar som jag ska ringa och uppdatera AMS om hur min jobbsökning har gått å så.
Nej....
Är sur på mig själv! Var ju liksom inte tillräckligt ego att ta jobbet före nått man inte får av AMS.
Baahhhh
Är sur sur sur.....

Min dator är fortfarande på "lagning". Tydligen har de beställt in en hårddisk till den och tänkte skruva ihop den, men han jag pratade med sa att killen som fixar datorn har gjort ett fel. Han ska nämligen först kolla upp vem det är som ska stå för den kostnad som blir av att fixa min dator. Är det HP så slipper jag stå för något. Hoppas en viss del att 3:e årets reklamentationsrätten gäller än och över det som hände min dator, men får se helt enkelt.
Vill ha min dator i alla fall!
Skulle lika gärna kunna köpa mig en ny en, men det är minst 5000kr som går till en sån.
En dator vill jag ha i alla fall, NU på en gång! Känner mig så himla låst. Bibblan finns att låna dator på, men det räcker inte. Vill ju kunna kika in på nätet när jag vill ju:(
Det kliar verkligen i fingrarna efter en ny dator för min egen lär jag väl antagligen inte få förän om 1 eller kanske 2 veckor:S
JAG VILL HA MIN DATOR :@
SUCH:`(

@~>~>~ Saknar dig så älskling:`( ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0