Underbar helg:D

Ja i helgen så har det vart en underbar helg:)
Srålande väder hela helgen å varmt och skönt:P
I lördags så grillade jag och J vid en sjö en bit bort från hans föräldrars gråd. Fiskade en stund och sen satte vi igång elden. Det tog lång tid till att det blev glödande kol, så hungrig var man:S Men uj så gott det var alltså:D Helt otroligt:P
På söndagen så åkte vi till Grevie och skulle kolla på Js pappa som skulle spela fotboll, men vi hittade inte på honom när vi åkte förbi så vi åkte ner till stranden i Båstad och gick längst strandkanten och plockade lite snäckor:) Är så gulligt att killar med kan göra sånt, är säkert inte många som gillar att plocka snäckor. Min going;)
Såg 4 ryttare på sina islandshästar som både travade och töltade:) Det såg härligt ut att få rida längs stranden:P Hehe:) Det var nästan ingen blåst alls där på stranden, men när vi vände och skulle gå tillbaka mot bilen så började blåsa lite.

Idag så har jag varit igång hela den långa förmiddagen. Har tvättat en maskin och en till är snart klar. Ska ner och kolla tumlaren sen å så inte sängkläderna rullar ihop sig som det brukar göra:P Sen så har jag dammsugit sängen, var otroligt mycket ludd från det där svarta överdraget som jag har över min säng. Så har tagit lager på lager å dammsugit. Vädrat täcket och kuddarna, även om jag inte riktigt vet om det gör nån nytta! Sen så har jag öven tagit och städat hela badrummet på övervångingen. Så nu skiner toan, handfatet och badkarlet. Även det andra som jag gjorde rent. Ska göra rent lampan och göra rent ovanpå spegelskåpet. Har även dammsugit trappan, Sa och Sos rum, "hallen" och badrummet. Sen ska jag äntligen ta och bädda rent, damma mitt rum, fixa klädlådan och dammsuga i mitt eget rum. Sen ska jag ut och njuta av solen:D

@~>~>~ Älskar dig;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0