I´m back!

Ja, då var man tillbaka framför datorn.
I fredags på förmiddagen bokade jag biobiljetter till fredagens premiärer. Street Kings bokade jag!
Familjen kom hem och åkte sedan på en liten "utflyckt" å jag stannade kvar hemma och höll på med dunisarna ett tag. Satt och väntade på ett tecken från min kille att han skulle komma till min gata, men tiden gick. Någon gång efter 5 så kom han! (Ville inte smsa och fråga vart han var för att jag ville inte stressa honom efter att han hade jobbat). Vi drog ner till stan och käkade på kebab huset, å vad tror ni att vi åt där tro? Kebabtallrik:) Min första sån tallrik med faktiskt:S Visserligen har jag käkat en kebabrulle innan, men inte en kebabtallrik.
När vi hade ätit upp och var mätta och glada så kilade vi tillbaka till hans bil och bytte vindrutetorkare på hans framrutor på bilen. Tog tid att lista ut hur man skulle sätta dit den där fjoppen:S Men hihi, jag hade i alla fall kul att se hur hans tålamod sakta började ta slut, tills han då lyckades förstås:P 
Det du älskling;)
Sen så gick vi en promenade längs Nissan där båtarna ligger och sen tillbaka. Gik in på mcdonalds och köpte oss en varsin kaffe och en muffins och J stack ut och pratade med en kille som han kände igen från det regementet  som han gjorde lumpen i. Så jag satt ensam och tittade ut genom fönstret en stund och skulle börja dricka på mitt kaffe. Kände att det var vart runt muggen så tog av locket, och tog en liten sipp, men fy:S Det brände till nå inni..... och svalde det jag hade i munnen snabbt som bara den. Skollhett ju:S Varmare än vad det brukar vara med sånt där vanligt bryggkaffe.
J kommer in sen efter en stund och vi börjar mummsa på muffinsen och sippade kaffe ett tag:P
Sen blev det bio dags och hejade på två paralellklasskamrater där.

Filmen var bra:) Lite rörig i mitten av filmen då men annars var det bra och väldigt spännande.

Sen resten av helgen så har vi mesta del tagit det lugnt. Åkt in till storstaden och kollat på skor, billiga peshienner (har ingen aning om hur det stavas:S), köpte stearinljus på silvan för 40kr med 100st i å köpte soda streamer smaker (cola och mango, apelsin). Gjorde en smögåstårta med, rödlök, röd rom, tornfisk, majs, cremé freché, gräddfil, gurka, BRÖD och ägg på sidan av allt:S fick inte plats på tårtan:P
Gott blev det:D

Mm... Så har helgen varit!
Å nu ska jag snyta min näsa:( Är förkyld igen! Men nu var det nån månad sen sist i alla fall:P Vilket jag är glad för:D Men ändå, jag har ju liksom varit förkyld typ 1 eller 2 gånger alla andra år:/ Aja... Å ska lägga mig och titta på tv med!

Fick sånt sug av nått sötsliskigt, men har inget i mina lådor, förutom en stor påse med paranötter:/ Å det är jag inte så sugen på just nu:(
Kanske hittar nått:P

@~>~>~ Älskar dig dunder mycket;) ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0