Torsdag!!!

Okej! nu så stitter man vid sin egen dator och skriver blogg:P Gö kul:D Längtat som bara den tills man skulle kunna sitta här och skriva och titta på filmer på youtube:) Även att ha tillgång till sin hotmail utan någon begränsning är också toppen:)

Jaha!!! Igår så var det linedance första gången denna terminen:) Gick sådär bara för att jag blev lite distraherad eller vad man ska säga;) Min goding följde med och ville titta på. Kan säga att han såg rätt uttråkad ut där han satt:) men han hade tydligen kul åt man typ halften (inklusive mig) inte kom ihåg åt vilket håll man skulle dansa åt:) men men, det gick till slut:P Sen så var han hem till mig en stund och fick sin överrskning. (Jag hade talat i förrgår om för honom att han skulle få en grej utav mig igår, men jag talade inte om vad det var). Han var jätte nyfiken så, så fort vi kom upp på mitt rum så frågade han vad han skulle få:) Till svar så sa jag: Ser du kuvertet som ligger där? Det är till dig!Han ger mig kuvetet och jag säger att det är han som ska öppna det.

Hehe ja ni!!! Han blädrar igenom den lilla bunten med kort på oss båda och några bilder på mig. Hn ler stort och tackar så mycket med en puss:P

Mm:) hehe är så glad att jag har honom!!!

Jahapp!!! Idag så ska jag ner till bibblan, sitta där och traggla teori och sen så ska jag ta och äta något vid lunchtid. Se vid 1 någon gång så ska jag ta mig till högskolan och upp till trade center och gå på en anställningsintervju. Ska bli spännande om man får ta och vara en del av det glada gänget som telefonförsäljare. Det gick då verkligen snabbt att få ett svar ifrån dem. Skickade ansäkningen via mail i fredags och de ringde redan på måndagen. Fast jag var ute och gick då så jag hörde ju inte ett enda ord om vad de sa i telefonen så de skulle ringa upp lite senare, men det gjorde de inte, så jag tog uppgiften på mig att ta och ringa dem i stället. Fick prata med en trevlig tjej som talade om vad ärendet var och glad blev jag:) Hon frågade om jag fortfarande var intresserad. "Oja det är jag fortfarande", sa jag då. Så nu får vi allt se vad som händer när dagen tar slut. Se om jag har ett jobb eller inte. Får se om jag måste ta och söka vidare å!!

[12:00]

Jösses jag tror jag dör snart eller nått!!!! Inte bokstavligt talat alltså, men ändå. Sitter i bibblan nu och ska kolla busstiderna från stan till högskola så jag är bara inne en snabbis! Kan säga er att jag börjar faktiskt bli rätt nervös just nu. Händerna skakar lite gran:S Åh!!! Hatar att vara nervös! Visst det kanske inte är så konstigt att man är nervös just nu bara för att det är första gången som man ska på en anställningsintervju, men ändå. Hoppas att de inte ser det på mig. Å jag hoppas att jag inte har allt för kalla händer... Ärligt talat så har jag ännu inte insett att jag ska dit, men när tanken dyker upp så, känner jag verkligen hur nervös jag är:S

Kan inte sluta lyssna på dig!!!


                                                   image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0