Uppskrivning!!!

Var så fruktansvärt nervös imorse för hur det skulle gå idag på uppskrivningen.
Det kändes sååå bra när jag hade svarat på frågorna och gått igenom de som jag hade markerat, tryckte på avsluta teoriprov och läste längst ner på skärmen.
F*N det sket sig! Var så besviken, men efter att ha gått en stund för mig själv så blev jag lite lugnare, men förjävligt känns det. 
Har i alla fall bokat ett nytt prov till på måndag nästa vecka. Är s*it glad över att jag har fått en så tidig tid:)
Kunde havalt en tid som var i morgon, men när jag ringde upp igen så fanns den inte kvar. Ska testa och ringa i morgon och de som de har några andra tider i denna vecka omdet känns bra efter att ha läst det som jag kuggade på. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0