Tisdag!!!

Haha, ja ni gott folk, nu händer det nått i plånboken:P Även om det är lite så är det något stort för mig:)
Igår var jag på arbetsförmedlingen och lyssnade på några som pratade om ungdomspraktik, men i själva verket så var det jobbsökandeaktivitet! Det startar den 19 november och kommer att hålla på i 6 veckor. Visom var på den informationen kommer att vara där tre timmar om dagen och tjäna 3280kr/mån för att lära oss att skriva eget personligt brev, CV och få råd om att söka på andra sätt!
Så det känns bra nu, när man har nått som står fast!

Igår så skrev jag ju om pengar hit och pengar dit, bla, bla, bla! Kändes som attjag var lite elak mot mig själv och mot andra runtomkring. I alla fall mot de närmsta! Det som jag skrev igår kanske ses som att jag inte är villig att spendera pengar med dem, men det är tvärs om!
Sist jag var med Naza så bjöd jag henne på glass, men nej, jag fick pengarna tillbaka. En snäll tanke, men jag ville bjuda dig på nått!
Sen så sist jag var med älsklingen så bjöd jag på en halv pizza och dricka. Inte mycket, jag vet! fast jag känner att det inte räcker, jag menar, min pojkvän bjuder mig på fika och bio. Det är då mer än vad jag har bjudit honom. Känns lite pinsamt! Men han sa en sak i fredags å det är sant. (Om du läser detta så kanske du vet vad jag pratar om).Så jag får väl ta det som det är och svälja det! Jag kan inte göra så mycket åt detta just nu, men sen så!... Då banne mig!

Igår efter ett lååååååååååångt samtal med Naza så höll jag på att leta efter prislappen för de högskoleböcker som eventullt Naza behöver senare i sina studier, men jag hittade inte den. Så idag blir det letande efter den och teori hemma. Se om den där lappen ligger i min tidskrifts sammlare sen.

Pratade med Hedemoravännen igår på MSN kul att skriva till henne:) det var ju ett tag sedan sist. Å maila på lunar kan man inte göra för de håller på med nått konstigt.

Ja ni! Så här blir min vecka!

Idag: Teori hemma, leta efter prislappen, till arbetsförmedlingen och gå på högskoleinfo.

Onsdag: Teori och Linedance

Torsdag: Teori och tomrum än så länge.

Fredag: Teori, mamma åker till Stockholm ochträffa mormor och moster, kanske vara med pojkvännen, annars så hittar jag på nått med systrarna.

Lördag: Heldag med älsklingen om inte han har nått annat för sig senare på dagen.

Söndag: Heldag med Naza.

@~>~>~     Pälskar J jätte mycket;)    ~<~<~@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0