Tackar :D

Tack Emma och Jocke för era kommentarer :D

Ja nu är man verkligen ett steg närmre till sitt körkort, men än så måste jag nog göra 3 körlektioner till och troligen mörkerkörning. Ska prata med min körlärare på onsdag när jag ska dit för att köra en dubbellektion.

Så jag får se när jag kan boka mig en uppkörningstid. Hoppas att den blir snart i alla fall :D
Ärligt talat så har jag ännu inte insett att jag har klarat teorin. Vaknade i morse och funderade på vad jag gjorde igår. Herre gud!!! (är inte religös!) Jag gjorde ju provet igår!! Tänkte tillbaka och, waw, jag klarade det:D
Kändes som att jag inte hade lika höga krav som förra gången. Denna gången var inställingen typ så här:"Klarar jag det så klarar jag det, gör jag inte det, ja då har jag inte gjort det". Sen så ska man heller inte glömma bort sin plånbok! Vem är det som har lust att kosta på sig ytterligare ett prov? Hehe, inte jag i alla fall!!!
Aja nu är det i alla fall gjort:D

Idag så ska jag träffa min älskling;D Han kommer på sin moppe som tydligen funkar bättre än sist :P Går tydligen mycket finare:)

Jag kommer att häga med honom på hans egna uppdrag, frågade honom igår om jag kunde hänga med och han tyckte att det fick jag gärna göra om jag ville. Hallå!! Varför skulle jag inte vilja det? och dessutom så skulle jag nog inte ha frågat det om jag nu inte ville följa med när jag vet vad det är för nått som han ska göra.


Nej nu måste jag ta och kila, datorns batteri är snart på 0% om en stund och jag vill inte väcka mamma med att hålla på och stöka runt allt för mycket uppe på mitt rum, för varje gång som man sätter in kontakten i eluttaget så låter. Så nej.... nu lär jag ge mig! Ha det bra gott folk:D

För det ska jag ha idag;D

@~>~>~ Älskar dig;D ~<~<~@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0