Söndag!!!

Söndag som följden blir sedan en måndag som ni alla säkert vet! (För ni är inte alls så korkade;P).

Söndagen har flytit på, har varit med Naza på förmiddagen och under hela eftermiddagen.
Vi var hemma hos mig och skrev önskningar inne i mina gamla papperstranor och vek ihop dem igen.
Efter det så sjöng vi lite karaoke (stavas det så, spela roll) och sen så dansade vi lite till när den ena sjöng. Släppte loss ordentligt med lite rock headbanging (eller vad det nu är) och lite, ja vad ska man säga, "sexiga" moves:D Haha det var kul:D

Efter det roliga hemma så drog vi ner till MC donald´s och åt lite mat och sen så beställer jag två MC flurry med smartis, å sätter oss och käkar pommes med glass. Testa det och försök att kom på vad det smakar som!!! Det har en smak som man tycker att man känner igen, men jag kan ännu inte sätta fingret på vad det är;)
Efter det så vet jag inte vad Naza tänkte på, hon började dricka cola ur MC flurrys sked vilket har et litet hål längst ner på skedens skaft. Sen så leker hon lite och häller i min sötsursås (som jag har använt till MC nuggetsen) i hennes cola och rör om och dricker lite.  Sen tar hon en pommes och har i den också. Sen dricker hon lite av det och häller nästan på att kräkas av det.
Fy skjutton vad äcklad jag blev av det:)
Hon frågade om jag ville smaka men tackar nej till den saken:P
Är så kul att vara med Naza för man vet inte vad man hittar på tillsammans:)

Ett ämne som vi snackade om idag var att vi som bara har ungefär 3månader kvar tills vi fyller 19år inte ens har varit ute på krogen en enda gång sen vi fyllde 18. Fattar inte att vi inte har gått ut och tagit oss ett enda glas tillsammans under nästan ett helt år. Visst man behöver ju inte gå ut för att ha lite kul å så, men att bara ta och gå ut och t.ex bowla och ta oss ett glas på B&B det har vi inte ens gjort. Vi kan liksom ta oss en cider där om vi vill ta ett glas tillsammans men så långt har vi ännu inte tänkt.
Aja det tar den tid det tar, men någon kväll någon gång så tycker jag att vi ska ta oss ut.

Nu när man har kommit hem igen och blivit lite offside (inget illa menat, valde det själv för jag skriver just nu här) så ha det varit lite tråkigt. Satt framför det hemliga (som jag ännu inte kan säga vad det är) och tittade lite på det/den och provade en sak. Skrev till älsklingen som nu har en lägenhet som väntar honom. Han ska skriva kontrakt imorgon. Är glad för hans skull att han har hittat sig en lägenhet fär han har ju längtat så för att få flytta hemifrån. Den är tydligen jätte fin och stor! Bra det!!
Så nu sitter min älskling och funderar på vad han ska skaffa sig för möbler till lyan.

Sitter och skriver på MSN till min Hedemoravän just nu. Innan hade jag det lite tråkigt! Ska försöka ta och göra något med mina plakat från studenten sen, men jag vet inte vad jag ska göra med dem. Om jag ska skära ut bilderna eller om jag ska sätta upp hela plakatet.

Nej nu måste jag ta och ge mig!!!
Ni får ha det så bra!

@~>~>~ Älskar dig ~<~<~@ 


Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Kan det vara potatis som är smaken som du inte kan sätta fingret på riktigt? :p

2007-10-08 @ 07:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0