Onsdag!!!

MSNade med Jocke i morse! Satt och pratade med varandra med mikrofon, kul hade vi. Sen så fick jag se ett väldigt fint väder utanför deras fönster med CAMen. Sååå fuskigt alltså!!! Men men det är väl så det ska vara. Halmstad påstås ju vara en regnig stad och det kan jag hålla med om förra månaden. Men denna månaden? Hm har inte varit så vaken på det tror jag, för jag minns den inte så väl. I alla fall när det handlar om vädret, inte om annat som man har gjort!

Sitter just nu och dricker en cola och skriver blogg!
Var nyss inne i stan för att köra lite med körläraren, vi startade lite tidigare än vi skulle.
Efter att ha kört en så kallad "minneskörning" (innebär då att läraren skulle se vad jag kom ihåg för drygt en månad sedan sist jag körde) och dte gick tydligen bra, men kunde ha gått bättre tycker jag. Hatar högerregeln, känner mig osäker ner det gäller den! Får tänka mer på den nästa gång jag kör. I alla fall så kom det en glad nyhet för mig att jag fick godkännelse från körläraren för att boka en uppkörning. Gissa när?!
Jo den 3 december... Suck! Så nu har jag inget annat att göra förutom att söka jobb:`(

Å ni vet dået hära med goda nyheter!
Måndagen och tisdagen + onsdagen har varit positiva dagar, både för mig och min älskling. Våran så kallad goda vecka:D Kan räkna upp vad som har hänt:


Måndagen

Jag klarade teoirn! Js mopedlagning blev ändå inte så dyr än vad den skulle gå på.

Tisdagen

Träffade älsklingen för första gången på en vecka och 4 dagar (heldag tillsammans), han fick en ny tid för sitt ärende. Jag får reda på att vi ska vara hemma den helg som är V.43 och då kan jag hjälpa älsklingen med att möblera och montera ihop hans möbler under helgen. Nästan en hel helg tillsammans:D (ingen övernattning).

Onsdagen

Jag fick godkännelse ifrån körläraren om att boka en uppkörningstid å den är bokad fast dock den 3 december:/ (bättre än ingenting).
Älsklingen ska hämta sina nycklar till sin lägenhet idag och packa ner hans prylar.

Åh gu så gött:D
Jag menar! Förra veckan var ju vår otursvecka med tanke på att vi inte kunde träffas, men troligen världens bästa vecka för älsklingen me tanke på att han fick sig en egen lägenhet så snabb. Fast han saknade mig GÖÖÖ mycket!

Ååå vad mysigt jag och älsklingen hade det igår, märktes att det hade gått lång tid sen sist vi sågs. Tänker inte säga vad vi gjorde och vad vi pratade om för det behåller jag för mig själv:)
Det finns ingen finare kille som honom i mina ögon, älskar honom mer än någon annan (förutom släkt, familj och vänner) urgullig är du och du gör så att man verkligen smälter:) Du är verkligen solen! Du lyser upp allt, du smälter smöret (mig) och du är den som får mig att se allt mycket ljusare när det är grått och trist och regnigt.
Jag älskar honom jätte mycket, till och mer än så, han betydet jätte mycket för mig och jag är jätte glad över att jag har just honom. Utan honom så vet jag inte vad jag skulle ha gjort här och nu!
Är GÖÖ lycklig över att han är en del av mitt liv;D


@~>~>~ Älskar dig mer än jätte mycket;D ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Hihi.. Ja.. Vi har haft det fint hela dagen.. XD

2007-10-17 @ 20:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0