Onsdag!!!

God morgon läsrare!!!:)

Vill tacka för att Jocke, Emma och mamma skickade en kommentar var om vem som kikade in och läste mina boggar och om hur ni har fått tag på den:)
Kul att ni läser bloggarna än även om jag har bytt ställe för att hålla er uppdaterade:P

Jaha, i dag var det då onsdag!
Trafikskolan först och sitta där med deras datorer blir det nog, för det kännsa som att jag börjar lära mig pärmarna innantill vilket inte är så särskilt bra. Jag lär mig inget nytt på det! Har i alla fall en pärm som ajg har låtit bli, som jag ska "fira" med på fredagen, eller hur man nu ska se det! I alla fall så har jag den kvar, så jag kan testa mina kunskaper med:P

Som sagt så blir det datorerna idag i alla fall på förmiddagen, sen när magen börjar kurra så blir det biblioteket och sitta där och läsa i teoriboken. Behöver nog ta och gå igenom den igen.


När jag kommer hem då? Hmm, ja då så ska jag troligen också läsa för det blir inte så mycket läsande till helgen antar jag. Ska ju vara med pojkvännen och Naza.

Sen så vid 17:30 så åker jag och mamma till linedancen:)

Jag kanse poppar in här igen fast senare idag och skriver en rad:)

Å en sak till innan jag slutar! Nästa höst så måste jag köpa mig en ordentligare jacka. Ha bara en täckväst, men armarna fryser när det blåser ute. Sen så har jag regnjackan förstås men den är inte så rolig:/

Aja, ha det så bra så länge!



Kommentarer
Postat av: Mamman

Alltså.. vitsen med körskolepärmarna är väl att man ska kunna dem utantill.. juh... du ska inte lära dig nytt nu.. utan kunna det du lärt dig...
Om man kan dem så kan man nog teoriprovet..

2007-10-03 @ 13:50:46
Postat av: Emma

När ska du skriva teoriprovet?

2007-10-03 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0