Måndag!!!

Måste svara på jockes kommentar först:P haha nej tror inte att det kan vara just det. Det smakar nått helt annat när man doppar pommes i glass!:D

Igår kom mamma hem från Stockholm. Kul att hon kom hem igen!
Den hemliga grejen avslöjades igår kväll, när mamma gick in i vardagsrummet och skulle gå in i data/gäst rummet för att hämta något. Det såg ut som att hon tittade några gånger åt det hållet där akvariet annars brukar stå i vardagsrummet. Hon blev nog till chockad av synen av en betydligt större bur än det lilla akvariet som annars hade stått där.

Kan säga till er som har varit nyfikna att vihar skaffat oss två nymfparakiter:) En är vitgrå än så länge och den andra är gul och har en röd plutt på huvudet (vanligast).
Båda är ca 6 veckor gamla och en vitgråa är mer tamare än den andra just nu, så man får väl kämpa på lite med den gula.

                             ADAM                                                                                                       GRY


image6         image7

  Än så länge lite feg av sig,men det börjar ta sig;)                   Ser lite sur ut, men han/hon blundar lite!

Har varit till stan idag (som vanligt) och har varit till trafikskolan en sväng före. Fick 57 rätt på det första låtsasprovet och 64 på det andra:) Känns rätt bra nu ,men jag vet ju ännu inte vad som kommer att hända på det riktiga provet. Hoppas att det verkligen går bra, annars vet jag inte vad jag ska ta med till. Det kommer att bli så mycket enklare när jag har mitt körkort sen för just nu så siktar jag efter det bara för att jag kan ta mig till älsklingen så mycket lättare än vad jag gör nu.

På eftermiddagen så kom Fare (en gammal vän från Krylbo) och började prata på om det ena och det andra. Satt och pratade i 3 timmar:) Bytte nummer och nu har jag lovat att skicka henne ett sms och tala om hur det går på uppskrivningen i morgon:D

Se hur uppskirvningen går i morgon! Måste ta och snygga till mig också så man ser bra ut på körkortsbilden å:P Inget märkvärdig tillfixning dock,men till håret lite och ha nått vanligt plagg på mig så jag ser ut som jag! Tänker inte sminka mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0