Lördag!!!

Ska svara på Ninas kommentar innan jag börjar skriva på nått annat:) Jo vi kunde ha gjort det! Efter han slutade igår vid 3,4 så ringde han till mig och pratade lite sen så frågade han om jag ville komma dit och hjälpa honom. Hade han ringt tidigare så skulle jag ha åkt iväg till honom, men nu ringde han när jag och min mellersta syster skulle cykla till eurostop så jag kunde inte strunta i min syster just då.
Så kanske på söndag så ska jag dit till honom! Får se när vi kommer ifrån vår stuga.
Å tack för kommentaren:D

Ja det var gårdagen... Var ju inte bara sur på en sak utan två, så det blev kanske lite värre än menat eller vad jag ska säga. Cykelturen till biltema blev ju aldrig av så jag fick köpa mig nya däck, å då rök ju hela min dag i ett naffs. Hade rätt som det var inget att göra då:/

Such!! Snart så ska vi åka till stugan, mams ska bara vakna och någon kommer säkert att hoppa in i duschen innan vi åker. Undrar vad helgen i stugan kommer att bli. Vi har ju inget speciellt att göra där denna gången tror jag. Vi gjorde det mesta sis vi var där. Rensa ogräs kan man ju dock göra, men hur kul är det? Men men..
Jag ska säkert hitta på nått kul med systrarna, men vad det blir har jag ingen aning om. Mellersta syrran och jag ska nog göra winerbröd (stavas det så?). Egen gjorda alltså! Fast degen kanske vi köper :S Se om de blir bättre denna gången:P

Nja!! Får se! Nej nu måste jag sluta, för nu börjar det röra på sig på nedervåningen:P

Ha det en bra helg allihopa som läser bloggen!!

@~>~>~ Älskar och saknar dig ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Wienerbröd skulle jag förmoda att det stavas. ;)

2007-10-20 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0