Fredag!!!

Jag har inte haft så mycket tid sen i tisdags och skriva här inne på bloggen, men nu så ska jag ägna mig några minuter och uppdatera er lite:P

I onsdags så var jag ute hela dagen och gick runt till olika förskoler inne i stan. På mornarna kan jag säga att det var riktigt kallt att gå runt och lämna sitt personliga brev. Hittade inte mina vantar förän idag:( Lite surt med tanke på att man gjorde liksom samma sak på torsdagen å. Idag har jag bara varit till affärerna i närheten och lämnat in ansökningar.

I onsdags så dansade jag och mamma linedance och det gick inget vidare denna gången. 64 steg och vet inte hur många snurrar det var i den. Första "väggen" gick jätte bara, men sen när man skulle ta och börja om igen från en annan vägg, ja då gick det åt skogen:/ men men... Innan linedancen så var det tänkt att jag skulle prata med Naza men hon ringde när vi var på dansen så samtalet blev i går i stället.

Grattis ännu en gång till ditt efterlängtade körkort:D


Nu idag så har jag då varit iväg och lämnat mina personliga brev och köpt mig en halsduk innan jag drog mig hemmåt. Har även bäddat rent i min säng, så nu har jag en nybäddad och fresh säng att komma hem till sen på söndagen:P Har även packat ner för dalatrippen och städat lite. Har även letat efter mina förbaskade vantar, som ni vet är återfunna. (skrev ju det tidigare i denna blogg). Mm.. Å nu så har inget att göra förutom att dryga ut tiden med ointressanta saker. Ska till min sötis snart:P snart och snart? Ehm... Det är ju 2 och en halv timme kvar innan bussen avgår från det ställe jag ska hoppa på bussen.
Min helg kommer då att se ut så här:

Fredagkväll så kommer jag och J att äta middag tillsammans. Nå tacogrejs som J kommer att göra. Vet inte riktigt vad det är men, det är i alla fall nått som hans mamma brukar göra, så jaa, jag får se. Det lät då jätte gott! Sen så vet jag inte vad som händer på kvällen.

På lördagen så har vi inte planerat nått. Kanske kommer att få träffa hans mormor och morfar, vi får se!
Å vad vi ska käka den denna dagen... Hehe ja, det får vi också se vad det blir.

På söndagen så ska jag, J och hans föräldrar åka ner till Väla och in på IKEA och köpa möbler till Js lägenhet.
Sen så ska jag och J montera ihop möblerna och möblera när grejerna har kommit in i lägenheten:P
Det blir nog en rätt lyckad helg även om lördagen inte ser såå JÄTTE "lyckad" ut just nu, men det blir nog säkert nått av den dagen:P

Ni får nog reda på vad vi har hittat på under nästa vecka antar jag:P
Nu ska jag spela lite betapet:D Kolla in www.betapet.com

Älskar dig GÖÖ mycket det vet du;D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0