Fredag!!!

Kunde inte somna igår kväll! Lade mig halv 10, men somnade inte förän 12 någon gång. Vred och vände på mig hela tiden och låg och tängte på vad jag skulle göra av denna dagen!
Kommer det att bli en ensam fredag? (Det var liksom inget tal om den igår mellan mig och min älskling).
Vad skulle jag göra för nått?
Ska jag låna mammas cykel och cykla till Biltema och köpa mig ett nytt bakdäck till min cykel, så att jag kan cykla på den utan att man ska "skakas" fram?
Vad kommer det att kosta?
Ska jag lämna in cykeln istället? (Men det kommer ju att bli dyrare, bättre att göra det själv).
Kommer jag att kunna fixa det själv då?
Behöver jag föresten byta slang också?
Ska jag skruva isär bakdelen och ta bort hjulet och ta bort slangen först och kolla om det är nått hål på den innan jag cyklar iväg?

Höll på att bli tokig igår! Det slutade med att jag lade mig på mage och hade ingen kudde under huvudet. Det var också en anledning till varför jag inte kunde sova.

Igår så flyttade min älskling in alla sina grejer till sin lägenhet och duschade å sov där för första gången.

Var lite sur eller vad man ska säga att han inte talade om att han skulle flytta in helt igår. Han sa bara till mig att han skulle hämta nyckeln till lägenheten när han hade slutat jobbaa och sen... Ja sen blev det tyst ett tag och sen dyker det upp att han håller på att flyttar grejerna, men inte att han hade tlyttat in helt och hållet förrän han hade sagt att han skulle duscha och jag hade frågat om det var gött å duscha. Då dyker det helt plötsligt upp att han inte har ett drapperi... Hmm, jaha, så du har flyttat in helt? "Ja det har jag:D".
Happ tänker jag, jag som vill veta sånt!:/
Men men han kanske var helt upptagen med sina grejer att han inte tänkte på att berätta att han hade flyttat in helt och skulle sova där.
Jag är inte jätte, jätte sur på honom, men är lite, lite sur, man vill ju veta sånt.
Jag menar han har ju flyttat hemifrån och man vill ju gratta honom. Hade han inte sagt att han inte hade något drapperi än så skulle jag ju fortfarande tro att han skulle sova hemma hos sina föräldrar!
Men jag gjorde det i alla fall nu igår, när han sa det dära, men tänk om?!
Att han var självupptagen igår är väl okej, men jag vill ju veta. (Sitter och hoppar på stolen just nu! Ni vet nog vad jag menar)!

Aja det var hans dag igår så, men idag? Jag vet inte om vi kommer att träffas idag. Det blev liksom inte tal om det igår. Tänkte fråga honom, men jag gjorde aldrig det! Han var ju redan tveksam i tisdags när vi träffades om fredagen skulle bli, så jag får väl fråga honom på hans lunchrast då, om hur det blir!

Sitter just nu och tittar på olika däck som de har på biltema. HJÄLP! Vad ska man köpa för nått? 50kr för ett däck är ju ett bra pris i alla fall, men det som jag funderar på är vilket däck man ska köpa. Det finns ju många att välja mellan! Får ta och gå ner å äta frulle och sen fixa iordning sig och ge sig ut och kolla dimontionen (eller vad det nu heter) på däcket så att man kan kolla om måtten finns. Å cykelslangen kostar bara 30kr om det skulle behövas! Super! Då tar jag och fixar min cykel själv! Då har jag nått kul att ägna mig åt för mig själv idag i alla fall. Wohooo:D
Nej för fasen nu måster jag ta och ge mig. Vill inte tjöta om däck och slangar längre och inte heller om igårdagens händelse. Vill inte vara sur på honom, inte ens lite heller. Å det är egentligen inget att vara sur över, men ändå.. Han kanske skulle ha varit det om jag inte hade sag att jag hade flyttat in helt och hållet. Förrän han får reda på att jag inte har ett drapperi än när jag ska duscha! Fattar inte att pengen trillade ner innan det, men hur fasen ska jag kunna veta det att han duscahde där och sov där?
_________________________________________________________________________________________

Asså detta lär mog vara rent ut sagt, min s*it dag idag. Hittade ingenstans på min cykel om vad måttet är! Så den idèn att åka iväg och köpa däck försvann. Hopplöst alltså!:( Såg att jag måste ta oc byta däck på däcket frampå också. Trådarna i däcket har liksom gnagt sig ut på nått vänstervis på både bak och framdäcket.

Ååh jag vet inte hur denna dag kommer att bli! Har inte ens en enda aning. Ett halvt svar fick jag i tisdags, men jag vet ju inte om han ska göra nått annat. Typ som att hålla på med han lägenhet eller nått, jag vet inte hur han har tänkt sig:/
Nu är jag där igen!!! Neee... Om en timme så ska jag fråga!

Ska dammsuga så att fågelfröna är borta från golvet i vardagsrummet. De stökar ner rätt mycket måste jag säga! Så nu har jag gjort det! Även tagit och duschat dem! Ska ge dem en liten hirskolv också!

Mm.. Hmm... Jaa... Nej... Vad ska jag göra? Such!!!!
_________________________________________________________________________________________

Happ då har man skrivit och frågat godingen om vi kommer att träffas idag, men det kommer vi inte att göra. Han kan inte för att han ska handla och packa upp allt!
Han tycker tydligen att det är tråkigt eller synd att han inte kan idag, men ändå! :`(
Ååh, man ska tydligen inte säga "kanske på fredag", är nere, men vad ska jag göra? Visst jag har sag en del gånger till honom att vi kanske kan ses då och då, så han kanske har varit besviken att jag inte har kunnat, men nu... Det passar inte, inte nu i alla fall. Vi har varit ifrån varandra så länge innan och nu... Nu vet jag inte när jag kommer att träffa honom igen. I alla fall så har jag ingen aning om när nästa vecka på vardagen, men på helgen så ska jag dit, men ändå!!! Jag vet ju inte:`(

Ååh jag fattar inte varför jag sitter här och skriver i min blogg och skriver om det här?! Ingen kanske har med det här att göra, men detta verkar vara den enda trösten just nu eller nått. Nått måste det ju vara!
Det kan vara att jag har saknat dig mer än jätte mycket och att du är upptagen med något annat just nu, men men...

Får se vart denna dagen slutar....

@~>~>~ Älskar dig ändå, fast jag är som jag är just nu ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: Nina

Heeej Lisa :)
Jag bara undrar varför ni inte kan vara ändå fastän han ska packa upp och handla? du kanske kan hjälpa honom med det också :=) :P Puss

2007-10-19 @ 14:51:31
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0