Fredag!!!

Fortsättning em:

Ja jag måste bara ta och dela med mig av denna innan jag fortsätter!

image5

Hade inget å göra förra helgen när vi satt i bilen på väg hem ifrån pappas gamla kamrat.
Så kan man göra med en 5hundring;)

Nu så har man varit på trafikskolan, ätit lunch på stan, varit in på apoteket, kollat priser på Bruce Springsteens nya stodio album och åkt buss hem.
Nu så återstår det att göra köttbullar till lördagen, städa, duscha, göra nått kul med systrarna (typ som att sjunga karaoke kanske), vänta en stund, fixa den hemliga grejen (kan fortfarade tyvärr inte säga vad det är, men älsklingen gissade på att jag skulle göra hamburgare eller pizza. Haha så fel han har!:P), sen så kanske jag kommer att vänta ytterligare lite innan J kommer.

Mm.... Så nu lär jag ta och gå ner och göra "smeten" till köttbullarna!



För en gång skull är det fredag!!!
Hipp hipp hura:P

Måste svara på några kommentarer som jag har fått, först innan jag börjar med något annat!
Till Emma: Teorin är den 9 denna månaden, nu på tisdag alltså:)
Till Jocke: Jo det är sant, en 5hundring kan verkligen ett par jeans vara värda inte för det dubbla som 1200kr, när man kan köpa de i dalarna i stället:P Addat dig på MSN och nästa gång som jag skriver om mina vänner som kommer du också med:) Lovar!

Okej! Idag så ska jag dra ner till trafikskolan och vara där till 1 sen så ska jag ta och göra ett kanske två ärenden in på apoteket innan jag tar bussen hem. Sen så när man kommer hem så ska jag göra köttbulls smeten och sen får syrran steka dem. De ska vi ha till Lördagen!
Sen så ska jag städa snabbt som bara den och säkert göra nått mar i mitt rum. A jo, hallå! Kanske behöver vattna mina träd i rummet?!
Sen så ska jag troligen och sitta och vänta tills kl blir 6 då så ska jag sätta igång med det som jag ska göra åt älsklingen. Se om han kommer medan jag håller på med det eller inte. Han kommer sent denna gången. Han kommer halv 6, 7.  Åh!!! Så jag kanske ska ta och börja med det halv 6 i stället? Besluts ångest! Annars får vi lösa den biten på annat sätt! Så som mamma sa igår. (Kan tyvärr inte säga vad det är, inte just nu)!

Nej nu måste jag ta och käka frukost och masa mig upp någon gång så att jag hinner göra nått på trafikskolan.
Skriver nog säkert något i eftermiddag om jag hinner (när jag väntar på älsklingen) för i kväll lär det inte bli nått skrivande tror jag:P

Höres snart igen kanske då!!! Morsning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0