Dagen;P

Ja då var man hemma igen! Har varit med mellersta syrran och med mamma för att vinka av mormor och moster som skulle ta tåget idag. Tråkigt att de åkte, men så är det:(

Sen så släppte mamma och jag av syrran vid gymnasiet och fortsatte hem med bil.
Efter att kommit hem så fixar jag till fågelburen och mamma går till sitt jobb.
Drygt en timme kvar!!!
Till vad då?
Jo till teorin för körkortet, hallå!!!:)
Åker in till stan igen med bussen och hoppar inte av där jag egentligen borde ha hoppat av, men jag hoppar av inne i stan för det är ju trots allt en halvtimme kvar innan jag ska in och skriva prov ytterligare en gång till.
Går från stan och till Vägverket och går upp för den där trappen igen. Sätter mig på en ledig stol utanför den sal som vi ska gå in och skriva i.
Kl 11 så fick vi gå in och där satt man i 46 minuter och kryssade.

Sen så var alla frågor besvarade! Klickade nervöst på den röda knappen och efter några sekunder så poppar provresultatet upp på rutan.

YAHOOO!!!! 57rätt av 65:P Det ni..... Fy skjutton vad glad jag är nu när jag har klarat det, nu kan jag äntligen sluta läsa ur den plågande boken:) Jag gjorde det, hörde ni? Jag gjorde det!!!!:D


För att göra denna dagen ännu bättre så kommer jag att äntligen få träffa min underbara igen;D

Hans moped är förmodligen klar idag, men om den inte är det så kommer jag ändå att få träffa honom. Hans mormor kör honom till Halmstad iså fall, men det är egentligen får ett annat ärende som han ska till Halmstad för. Men det säger jag inte, för det har inte alla nått med att göra!
Men i alla fall så kommer vi att träffas i morgon:D
Nu har det gått en hel vecka och 3 dagar sen sist vi sågs och nuuu, äntligen får jag träffa honom igen:D

@~>~>~ Älskar dig jätte mycket ;D ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul! Grattis! Nu är du ett steg närmare körkortet, härliiigt :D

2007-10-15 @ 18:59:02
Postat av: bowlingjocke

GRATTIS!!
När ska du göra uppkörningen? :p

2007-10-15 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0