Tisdag!!!

Igår så ringde jag för att beställa tid för mig och mina systrar som kommer att ta ännu en till spruta. En spruta mot livmoderhalscancer. Det är ju inte så kul att man får det sen. Visst, man kanske kan få det sen i alla fall men man har ju i alla fall försökt att ha gjort nått åt det!

Idag har det varit lika segt som igår på aktivitetscentret. Har bara sökt jobb och skrivit personligt brev.

CVn tycker jag att den ser bra ut så:P


Var hos Nadia på förmiddagen och pratade en hel del. Hon hade mycket att säga! Bara bra att hon pratar på. Lyssnade på hennes favorit artist, drack glögg och åt lite pepparkakor:P Gössa gott med glögg:) finns det någon godare varmdryck? Ehm.. Ja varmchoklad kanske är gott, men det tycker jag är lika gott som glögg så:P


I morgon förmiddag så ska jag ta och övningsköra. Se hur det går:S Ska träna mera på att parkera, köra långsamt och backa runt hörn. Men det kommer nog säkert att gå bra:) Är kass på de grejerna då men det ska ändå gå bra tycker jag. Det MÅSTE gå bra... Har ju inte nå långt kvar till uppkörningen! 

Nu när jag har kommit hem så har jag ringt till amadeuskliniken, men man kunde tyvärr inte ta och boka någon tid för det problemet som jag har nu. Ska ring i morgon bitti efter 8 någon gång och boka tid. Får ta och se om de kan hjälpa en med det tag vill få bort. Stör mig på det som jag har problem med och vad det är, tänker jag inte tala om. Det är bara några få som vet om det! Har försökt att få bort det själv men nu så har jag verkligen tröttnat på s*iten. Nu ska det bort!!!

Nej nu så ska jag ta och städa mitt rum. Ehe det ser ut som ett bombnedslag just nu efter gårdagens lilla röjning! Fick bort lite igår, men jag råkade ta och stöka ner lite mer än i onödan. Borde egentligen ha börjat med en sak i tagen, men sen så kom jag på att jag hade lite annat också:S Aja!!!
Ska ta och fotta vår nya pippi så ni får en blid på hur tjejtjusaren ser ut;)

image8

Gry (alltid den blicken på fotona), Adam och sist men inte minst vår nykomling som just nu heter putte. Ska sätta in en bättre bild på honom sen, han är lite blyg av sig just nu:)

image9

Grys finaste bild hitills:D

Nej nu måste jag sluta! Ha det så bra!!!

Älskar dig;) <3


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag vill cokså ta spruta mot livmodercancer men vart tar man sprutan? :) (i vilken del av kroppen) :p

2007-11-20 @ 17:11:28
URL: http://bellaahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0