Onsdag!!

Mörkerkörningen i går gick bra, trots att det bara var killar som satt i den bil som jag var ute och körde i. Tur att de var tysta där bak:) för man kände att det bara var jag och min lärare och körde i bilden.
Idag är det den sista körlektionen innan uppkörningen som kommer att vara på måndagen. Så jag hoppas att det kommer att gå bra, för jag vet inte vart jag tar vägen i så fall om det skulle s*ita sig totalt idag, men det tror jag ändå inte att det kommer.
Kommer nog säkert att vara sjukt nervös när jag ska ta och skriva upp, men jag hoppas verkligen att det försvinner sen!

Jobbsökaraktivitet idag! Segt som bara den. Kan ju liksom inte söka något jobb alls. Hittar ju inget som passar inom mina ramar! Har sökt på andra sidor också, men där hittar man inget. Such!!!!


Linedance ikväll! Den sista också för denna terminen :´( Kommer man att sakna det? Ee ja det kommer jag garanterat att göra! Får väl ta och springa eller ta en promenad så att man inte korkarigen totalt. Motionen är urkass. Ni vet det jag skrev om i somras! Men jag ska försöka göra nått åt den. Går ju raskt fram och tillbaka från aktivitetscentret och det är en bra bit att gå från busshållsplatsen och dit, så det blir ju i alla fall lite "hjälp" utav det! Aja!!!

I helgen så blir det en J helg :D Vi ska äta nått gott, så jag får se vad det blir;) Sen så vet jag inte vad vi ska hitta på. Finns inte mycket att göra i den lilla staden. Ehm.. om man kan kalla det för en stad?:S Men mysigt är det där:P Påminner mig om lilla Krylbo uppe i dalarna:) En närbutik och Sibylla å en frisör. Å just det! Ett konditori också:P Fast Krylbo har ju Konsum, 1 eller 2 pizzorior, frisör, tågstation, Sibylla och nått mer småpryttel på stationsidan. Så ja:) Men det är ändå jämnt upp med vad man har att göra i båda "städerna":D
Aja!!!

Det ska bli jätte skoj att få komma hem till J :D

Saknar dig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0