Kliniken och mörkerkörning!

Idag så ska jag först till aktivitetscentret. Vi kommer att hålla på med nått om hälsan. jag vet inte vad det kommer att innebära, med tanke på att de tydligen har gått igenom lite av det förra veckan när jag var och jobbade.

Känner mig så himla stolt över att vikariat grejen börjar komma i gång. Tänk er att denna månaden så kommer jag att ha tjänat ihop en hel del :D

Efter att ha varit på aktivitetscentret så ska jag till kliniken där jag bor och kolla upp det problem som jag har. Se om de kan fixa det åt mig, för jag har försökt rätt länge själv med att bli av med det.
Sen efter det så ska jag nog kanske ta en promenad och sen sätta mig och måla färdigt gipsfigurerna.
Sen så ska jag mörkerköra kl 6 med trafikskolan för att jag blev tvungen att ta och göra det också innan jag ska göra min uppkörning.. Hihi inte långt kvar:P Lite nervös över hur det kommer att gå, för jag vill verkligen inte kugga på den:(

Måste ta och kila i väg nu... ha det gött!!!

Älskar dig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0