Torsdag!!

Denna torsdagen är också regnig! Synd att man inte kunde ta bilen i morse för jag är helt blöt om mina byxor just nu och jackan med:/ men men sen så kanske jag borde tänka på hur mycket jag väljer att köra bil. I tisdags så körde jag 10mil. Redan?:S har liksom kört för drygt en hundring redan. Så prioritering blir det med körandet, inköp och annat som hör till pengarna.
Skulle faktiskt velat köra mer i tisdags om jag hade råd med att slösa merpengar på körningen. Hade jag en inkomst så skulle jag ha kört mer. Visst jag har ju en inkomst men jag vill liksom inte slösa bort den på en gång oavsett vad jag än gör.
Aja, jätte kul för er att få reda på hur jag har det med pengar och bla bla bla....

Idag när jag kommer hem så ska jag dammsugaa hela huset. Hade inte tid med det igår!
Eller först så ska jag käka nått!
Sen ska jag ut och plantera min hyacint som jag köpte igår som har 11 blomknoppar.
Sen ska jag sätta mig och göra julklapparna.

Hm.. Kanske stannar vid eurostop före jag åker hem och ska ta och köpa ett slags paket så jag kan lägga en av presenterna i en sån. Det suns ju jätte tydligt annars vad det är om man slår in det utan att han det där paketet runtekring. Lite tråkigt ju om man ser vad det kan vara utan att ha öppnat det före.

Eee jaha! Det verkar som att vi kommer att få sluta inom kort. En av våra "lärare" är magsjuk och den andra är och firar sin sons 30års dag. Så ingen kommer troligen att vara här och hjälpa till om det nu skulle vara så.
Aja får la se vad som händer.

Pälskar dig;)

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Vart har du tagit vägen sen i torsdags?!?! :p Somnat framför ratten eller? :P Skojja.
Tråkig helg utan din blogg.. :(:( ;)

2007-12-09 @ 18:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0