Snott från andra:P

(x) Bil
(x) Lussat
( ) Fylla
(x) Uppskrivning
(x) Uppkörning
(x) Körkort
( ) Jobb
(x) Pojkvän
(x) Studenten
( ) Hårförlängning
(x) Färgat håret hos frisör
(x) Fixat håret hos frisör
( )  Egen lägenhet
(x) Somnat sittande
(x) Buggat på en fest
( )  Gett någon näsblod
(x) Pantat burkar för att få råd med något
(x) Åkt rullstol
( ) Brutit benet
( ) Sovit mer än 12 timmar
( ) Snattat godis
(x) Spenderat timmar i badkaret (en halvtimme kanske:P)
( ) Badat naken ofentliget
( ) Spelat fiol
(x) Uppträff för publik (men inte själv)
(x) Dragit en katt i svansen
(x) Sminkat mig som en idol
( ) Gått ner 5 kilo snabbt (behövs inte, är redan smal)
(x) Dansat tryckare på ett disco
( ) Stannat kvar i trotsåldern
(x) Lyssnat på pojkband
(x) Skämt ut mig inför massvis med folk
( ) Hällt i mig pärlsocker
( ) Blivit kallad punkare
(x) Haft/har ryggsäck
( ) Gått på picknick ensam
(x) Gråtit utomhus
(x) Gråtit på en buss
( ) Tappat en sko i havet
( ) Rånat någon
( ) Blåst såpbubblor på en buss
(x) Spelat poker (Klädpoker)
(x) Ridit
(x) Använt underkläder i siden
( ) Blivit kallad lebb
( ) Ramlat i en buss
( ) Spottat mat på någon
(x) Använt bruna skor
(x) Gömt mig bakom en tidning för att spionera
(x) Ätit lipsyl
( ) Peiercat mig själv
(x) Stickat en mössa
(x) Skolkat utan att ha sagt till
(x) använt salt istället för socker (var bara tvungen att testa:P)
( ) Varit uppe i två dagar i sträck
(x) Skrivit dikt eller låttext
( ) Joggat en halv mil
(x) Funderat vad lavan i lavalampan egentligen är
(x) lekt med vattenballonger (Måste man ju bara göra:P)
(x) Varit konstnär för en dag
( ) Haft en utställning
( ) Haft spya i håret (Har alltid lyckats få undan det före:P)
( ) Slagit ut en tand
( ) Varit i tyskland för ölens skull
(x) Haft en rosa tröja
(x) Lekt med gosedjur
( ) Blottat mig i en park (Skulle aldrig få för mig att göra det)
( ) Tittat på för många skräckfilmer
( ) Slagit mig själv för att få uppmärksamhet
( ) Levt som en pirat
( ) Har pratat med en buske
(x) Funderat att skriva en bok (Har gjort en i alla fall, projektarbetet på gymnasiet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0