Onsdag:P

Hehe ja du Nina det vet du nog säkert vad det var;)

Ja då var det onsdag om den började då inte så särskilt bra. Kliver på bussen och stoppar ner kortet i den där behållaren. Error!! Such...Så nu får jag åka på ett litet kvitto där det står tillfälligt färdbevis som jag kan åka på i 7 dagar. har inte hallandstrafiken skickat ett nytt busskort till mig så ska jag ringa och fråga vad de sysslar med. Super kul:(

Får se vad denna dag blir av. Ska stanna på aktivitetscentret till 13:30 för att jag ska prata med en där. En studievägledare. Sen ska jag hem, dammsuga hela huset, slå in packet och fortsätta med de presenter som ännu inte är färdigt.

Så det blir min dag!

Det gick superbra igår när jag körde till stan, hem och till älsklingen.
J trodde att jag redan skulle vara hemma hos honom, men jag vågade inte så jag åkte en lite längre sväng.
Men på fredag så kanske jag är hemma hos honom före:P Får se hur jag gör. Jag får i alla fall komma när jag vill till honom, det fick jag reda på igår :)

Måste avsluta!!!

Älskar daj;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0