Måndag morgon!!

Jaha du Jocke:) Så du har saknat att läsa min blogg?! Din stackare:P

Ja idag är den västa dagen på hela veckan. Ni vet en dag efter den toppenhelg och sen börjar vardagen som är oftast densamma.

Idag kör i alla fall J upp så jag får se hur det går för honom idag, om det kommer ett besviket sms, men det tror jag då inte att det kommer att komma. Bara han tar det lugnt så ska det nog gå bra.
Håller tummarna för dig och väntar spänt på ditt svar.

I helgen så har jag varit hos älsklingen och kört runt i 15mil. Känns jätte härligt att få köra vart man vill utan att det ska vara begränsat. Helgen har varit som de andra helgerna. Mysigt och gött:)
Vi köpte färdig pannkaksblandning och gjorde pannkakor på lördagkväll, men de blev inte nå goda. Fy alltså :S Hehe de blev gummiaktiga. Typ som att tugga på tuggumi fast lite mjukare.
Vi hade gjort 10 pannkakor och vi klarade inte av att äta mer än 5 eller nått. Det blev så konstigt. Det blir inga fler sånna pankisar igen.

Så trött jag är:( Har inte sovit nå bra alls inatt. Låg och vände på mig nästan hela tiden. det gick bara inte:( Så jag ska försöka sova en stund på eftermiddagen. Är typ som en zombi just nu! Vaken, men ändå trött:/ Jaja jag piggnar nog till så småningom:)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://pricksflikka.blogg.se/

säg grattis till henne hon har födelsedag

2007-12-10 @ 10:49:58
Postat av: Fridah

ha så himla kul idag :)

2007-12-10 @ 10:55:00
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: bowlingjocke

Hehe.. Tack för att du nämnde mig! ;)
Jag sov dåligt natten mot söndag. Usch. Somna typ 2:30 och gick upp 8:40 med tidningar. Fast var inte så jättetrött faktiskt. Kanske är för man somnade efter försök på två timmar på att få sova (blunda). Vet inte om det räknas som halvsov.. :p.. aja..
Hoppas det gick bra för han på körningen
*väntar med spänning på nästa inlägg* ;)

2007-12-10 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0