Helgen och dags aktivitet!!!

Helgen har varit helt bra, förutom vädret då! I fredags så kom J och hämtade mig med en låne moppe och man trodde nästan varje gång att den också skulle lägga av. (dåligt batteri i låne moppen och den andra åkte långsamt igen). Men vi hade tur helt enkelt, antingen startade den på andra försöket eller på det första. På fredagen så åt vi något med kyckling, vispadgrädde och chillisås, banan och jordnötter med jasminris. Jätte gott var det, men vad det heter har jag ingen aning om. På lördagen så var vi inne hela dagen för vädret. Hade bara tagit en sväng med låne moppen och kollat om butiken där den andra moppen befann sig var öppen, men det var den inte. (J hade nämligen fått ett medelande på morgonen att hans moppe var färdig). På kvällen så gick vi en promenad tillsammans i regn och blåst. Var gött att bara få röra på sig lite och få lite friskluft!
På söndagen så vaknade man mitt i natten utav att J vred och vände på sig i sängen. Han hade ont i axeln! Efter ett tag så gick han och la sig i soffan i stället för han ville tydligen inte störa mig.
Vi åkte till hans föräldrar före lunch och träffade morföräldrarna samtidigt. Fikade lite och sen följde jag med J, hans mamma och lillebror i bilen och tittade på när han övningskörde. Gick bra tyckte jag!
Vi åkte hem sen efter det och gick å käkade på sibylla och efter det så kom familjen och hämtade mig. Trodde inte att de skulle göra det denna helgen, men de gjorde det ändå!

Väldigt kortfattad helg, men så får det bli för jag vill inte berätta allt!

Idag då! Jag är ledig från akivitetscentret för att jag ska ägna mig tid till en sak i dag som är rätt viktigt för mig.
Jag har ju liksom så många möjligheter i så fall å jag kan säga att jag känner pressen tack vare detta. Jag vill så gärna och det kanske sabbar det.
I dag är den stora B dagen och vad kan B dagen innebära?
Jo, B!!! Ett rosa plastkort för B bilar.
Körkortet!!

Such! Som sagt så känner pressen, men jag ska tänka på att det ska bli min bästa "övningskörning" idag fast det egentligen är uppkörning så ska jag tänka så. Även att ta det lugnare än vanligt :S Har haft för brottom i vissa situationer, så jag får tänka lite mer före innan jag gör nått.
Å jag hoppas att trafiken är med mig så jag slipper trassla in mig i nått.

Ja jag får se!
jag får även se om jag får öppna ett paket från J idag. Måste klara körkortet innan jag får öppna det.
Är så nyfiken på vad det är som jag har uppe på min byrå just nu. Det hjälper ju inte direkt att skaka på den:/ Låter ju inte! Men jag vet i alla fall att den är typ 4 eller 5 cm lång 1 eller 2 mm smal och är taggig.

Åh blir tokig!!! Får helt enkelt koppla bort allt som handlar om körkortet. Det lilla hemlighetsfulla paketet, alla möjligheter som jag kommer att kunna ha, ja allt vad det handlar om. Det är en "helt vanlig körlektion".



Just ja! Hoppas att inte vädret ställer till nått å för mig. För jag har inte kört en enda gång med trafikläraren i regn. Har  liksom bara kört en gång i riktigt spöregn men då körde jag på landsväg, inte inne i stan.

Ja vi får la se!

@~>~>~ Älskar dig;) ~<~<~@


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller tummarna för dig, lycka till!

2007-12-03 @ 08:39:10
Postat av: Nina

Flygande jacob va de du åt ;) hihi

2007-12-03 @ 11:03:48
URL: http://nijna.blogg.se
Postat av: bowlingjocke

Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? Gick det bra? :p

2007-12-03 @ 16:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0