FREDAG Jey:D

Äntligen är det fredag, den ljuva fredagen:D

När jag var hemma igår så dammsög jag hela huset och sen när mamma kom hem så rev vi ner hela staketet på baksidan. Rätt murket, men ändå på nått sätt så höll staketet samman där det satt från början.

Usch kunde bara inte sova mer, är uppe nu nämligen. Vi har fått en timmes sovmorgon!
Vi ska fika idag på aktivitetscentret men jag vet inte om v bara ska göra det eller om vi får gå sen efter det. Får se! Ska ringa eller sms älsklingen när jag vet när eller om jag slutar tidigare. Annars så år jag ta och sms sen när jag har slutat. Ska nämligen vara med honom till halv 5 för vi ska iväg och äta sen jag och familjen innan jag och mams ska i väg på linedancen.
Kom på att jag ska lägga in ett nummer i mobilen!
Ska nämligen sms och medela att jag och mamma kommer på linedacen så att hon inte tror att vi inte kommer.

Läs detta:

Två styckna sitter utomlands och ska beställa mat i ett tv program.

-" Man förstår ju ingenting av vad som står här", säger en blond tjej.
-"Nej inte jag heller", säger en snygg kille.
-"Asså, finns det ingen meny på svenska?", säger blondinen.
-"Vet inte", säger killen.

Tjejen sitter i ett annat rum och pratar om resturang besöket.

-"Asså, det fanns ingen meny på svenska och det stod en massa konstigt på ett annat språk som jag inte ens fattade. Men sen så såg jag att det fanns engelska till å......
Fish, ja fish är ju fisk på svenska".

Öööö daa! Var det någon mer som la märke till det på bonde söker fru igår?
Inget illa menat till blondiner i övrigt, men hon bettedde sig som en blondin. Bortblåst liten pimpernett brud.
Förlåt mig blondiner, men jag är själv halvblond så ni kan inte skjuta mig för mina ord. (är inte bortblåst eller pimpernett, i så fall skulle jag inte klara av att riva ner staketet på baksidan av vårt hus eller att vara nere i ladugården hos mormor).Å dessutom så skriker jag inte när jag har råkat bryta en nagel.


@~>~>~ Älsakr dig massor;) ~<~<~@



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja den där blondinen i Bonde söker fru var ju totalt blåst... Man fick sig ett gott skratt iaf :P

2007-12-14 @ 14:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0