Dagens aktivitet!!!

Ja mina damer och herrar, jag kan säga att jag blir kortfattad om vad som hände idag.

Klarade uppkörningen, med inga värre problem. Hade lite problem med fickparkeringen för jag kom lite tight inpå den andre bilen så jag var tvungen att göra om proseduren, men jag klarade det i alla fall.

Känns så härligt:D
Var så nervös innan, men efter att ha kommit igång så släpte allt. Stads-, lands och motorvägskörningen gick super. :P

Så idag så har jag kört mamma och systern till stan för att fixa livmoderhalscancer sprutan. Kommer tydligen att få ta den 3 gånger. Fick bara ett recept idag så vi hämtade ut sprutan på apoteket och ska in i morgon och ta den på morgonen. Ska köpa resten av julklapparna också och sen köpa lite fika som jag ska ta med mig till J när jag ska åka till honom och hälsa på vid 4 tiden:P Så då blir det körning för mig själv under dagen:)


Gu vad Gööööööttt:P


Presenten som jag fick utav älsklingen var hans lägenhetsnyckel. Blev verkligen rörd när jag kom hem och hade öppnat det. Det verkar som att han litar på mig och det kan jag säga er att det känns helt underbart:D
Att man sägar det med ord tycker jag är en sak, men att visa det är en annan. Jag menar, hans dörrar är ju öppna för mig och jag vet ju nu att han litar stort på mig. Det är ju trots allt en liten sak som blir en stor grej av det hela:) Tack igen älskling;)

~<~<~ @ Älskar dig;D @~>~>~


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj oj oj, GRATTIS!!! Jag blir så glad för din skull :D

2007-12-03 @ 20:05:46
Postat av: Nina

Grattis :D:D:D
Men du hur mycketk ostar en sån spruta?

2007-12-04 @ 00:13:07
URL: http://nijna.blogg.se
Postat av: bowlingjocke

Jaa.. men jag frågade ju innan jag frågade dig på msn.. XD :P
Grattis åter igen.. ;)... Men tänk på att du fortfarande är nybörjarchaufför.. hehe..
Hoppas det kommer gå bra på "the lonely drive" idag.. ;);)

2007-12-04 @ 08:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0